Archiwum indeks numerów / Archive index of the journal volumes
- Res Facta Numer 1 (1967)
- Res Facta Numer 2 (1968)
- Res Facta Numer 3 (1969)
- Res Facta Numer 4 (1970)
- Res Facta Numer 5 (1971)
- Res Facta Numer 6 (1972)
- Res Facta Numer 7 (1973)
- Res Facta Numer 8 (1977)
- Res Facta Numer 9 (1982)
- Res Facta Nova Numer 1 (10) 1994
- Res Facta Nova Numer 2 (11) 1997
- Res Facta Nova Numer 3 (12) 1999
- Res Facta Nova Numer 4 (13) 2001
- Res Facta Nova Numer 5 (14) 2002
- Res Facta Nova Numer 6 (15) 2003
- Res Facta Nova Numer 7 (16) 2004
- Res Facta Nova Numer 8 (17) 2005
- Res Facta Nova Numer 9 (18) 2007
- Res Facta Nova Numer 10 (19) 2008
- Res Facta Nova Numer 11 (20) 2010
- Res Facta Nova Numer 12 (21) 2011
- Res Facta Nova Numer 13 (22) 2012
- Res Facta Nova Numer 14 (23) 2013
- Res Facta Nova Numer 15 (24) 2014
- Res Facta Nova Numer 16 (25) 2015
- Res Facta Nova Numer 17 (26) 2016
- Res Facta Nova Numer 18 (27) 2017
- Res Facta Nova Numer 19 (28) 2018
- Res Facta Nova Numer 20 (29) 2019
- Res Facta Nova Numer 21 (30) 2020
- Res Facta Nova Numer 22 (31) 2021
- Res Facta Nova Numer 23 (32) 2022
- Res Facta Nova Numer 24 (33) 2023
- Res Facta Nova Numer 25 (34) 2024
Archiwum Res Facta / Res Facta Archive
Numer 3 (12) 1999
- List Floriana Dąbrowskiego
- Michał Głowiński Wokół książki Stefana Jarocińskiego o Debussym
- Małgorzata Woźna-Stankiewicz Między impresjonizmem a symbolizmem, czyli pierwsze polskie interpretacje muzyki Claude'a Debussy'ego
- Lech Sokół Dwa „Sezony w piekle”: Rimbaud i Strindberg
- Agata Bielik-Robinson Ekstaza i melancholia
- Irena Poniatowska Czy muzyka wyraża? Esej o Vladimirze Jankélévitchu
- Elżbieta Witkowska-Zaremba Maurice Emmanuel i ciągłość języka muzycznego
- Elżbieta Grabska Zapomniany filozof sztuki dobymodernizmu. Między Płockiem a Paryżem
- Andrzej Socha Eric Satie: garść refleksji (między Erickiem Satie a Stefanem Jarocińskim)
- Michał Bristiger Boris de Schloezer (1881-1969) – świadek epoki
- Marta Szoka Ernest Ansermet i Frank Martin – dzieje przyjaźni
- Stanisław Jakóbczyk Dwa teatry Maurycego Maeterlincka
- Jadwiga Kłobukowska U źródeł problematyki pieśni francuskiej końca XIX wieku
- Jolanta Bauman-Szulakowska Twórczość kameralna G. Faurégo i E. Chaussona jako obraz przemian epoki
- Matti Asikainen Selim Palmgren i Uuno Klami – przedstawiciele „nurtu francuskiego” w muzyce fińskiej na początku XX w.
- Dorota Maciejewicz „Sujet en procès” w semiotycznej teorii Julii Kristevej a muzyka Mortona Feldmana
- Robert Francès , Michel Imberty , Arlette Zenatti Świat muzyki (przeł. M. Bogdan, H. Kotarska)
- Albrecht Schneider Historyczność sztuki i muzyka pozaeuropejska (tłum. M. Nawrocka)