Archiwum indeks numerów / Archive index of the journal volumes
- Res Facta Numer 1 (1967)
- Res Facta Numer 2 (1968)
- Res Facta Numer 3 (1969)
- Res Facta Numer 4 (1970)
- Res Facta Numer 5 (1971)
- Res Facta Numer 6 (1972)
- Res Facta Numer 7 (1973)
- Res Facta Numer 8 (1977)
- Res Facta Numer 9 (1982)
- Res Facta Nova Numer 1 (10) 1994
- Res Facta Nova Numer 2 (11) 1997
- Res Facta Nova Numer 3 (12) 1999
- Res Facta Nova Numer 4 (13) 2001
- Res Facta Nova Numer 5 (14) 2002
- Res Facta Nova Numer 6 (15) 2003
- Res Facta Nova Numer 7 (16) 2004
- Res Facta Nova Numer 8 (17) 2005
- Res Facta Nova Numer 9 (18) 2007
- Res Facta Nova Numer 10 (19) 2008
- Res Facta Nova Numer 11 (20) 2010
- Res Facta Nova Numer 12 (21) 2011
- Res Facta Nova Numer 13 (22) 2012
- Res Facta Nova Numer 14 (23) 2013
- Res Facta Nova Numer 15 (24) 2014
- Res Facta Nova Numer 16 (25) 2015
- Res Facta Nova Numer 17 (26) 2016
- Res Facta Nova Numer 18 (27) 2017
- Res Facta Nova Numer 19 (28) 2018
- Res Facta Nova Numer 20 (29) 2019
- Res Facta Nova Numer 21 (30) 2020
- Res Facta Nova Numer 22 (31) 2021
- Res Facta Nova Numer 23 (32) 2022
- Res Facta Nova Numer 24 (33) 2023
- Res Facta Nova Numer 25 (34) 2024
Archiwum Res Facta / Res Facta Archive
Numer 14 (23) 2013
- Agnieszka Draus Współczesna idea „Gesamtkunstwerk” w cyklu scenicznym Licht Karlheinza Stockhausena
- Małgorzata Pawłowska „Une aventure extraordinaire”, czyli Roméo & Juliette Pascala Dusapina
- Eliza Krupińska Jak Hjelmsleva można zastosować w muzykologii? Analiza substancjalno-formalna dzieła operowego na przykładzie opery Faustus, the Last Night (2003-2004) Pascala Dusapina
- Piotr Jan Wojciechowski Gra mitu ze współczesnością. Teatr muzyczny Begehren Beata Furrera
- Marta Tabakiernik „L’amour de Loin” Kaiji Saariaho
- Joanna Subel Muzyka, która jednoczy Niebo, Ziemię i Człowieka – czyli opera „The First Emperor” Tana Duna
- Wojciech Stępień Świat oper Einojuhani Rautavaary
- Joanna Miklaszewska W stronę opery XXI wieku. Wideo-opery „The Cave” i „Three Tales” Steve’a Reicha
- Aneta Derkowska „Matka czarnoskrzydłych snów” — operowa wizja schizofrenii
- Magdalena Stochniol „Sudden Rain” (2008) Aleksandra Nowaka. Niezwyczajna opera o zwyczajnych problemach
- Karol Berger Jak święta jest sztuka niemiecka? O ostatniej scenie „Śpiewaków norymberskich”
- Małgorzata Choczaj Bayreuther Festspielhaus – teatr Richarda Wagnera
- Małgorzata Lisecka „Regna il sonno su tutti – la luce langue...” Motywy snu i wyobraźni oraz ich przekształcenia w „Makbecie” Piavego i Verdiego
- Jan Topolski Słów psoty o PostSłowiu
- Sławomir Wieczorek Od „kakofonii dźwięków” do „wielkiej muzyki”. Krytyka muzyczna socrealizmu o muzyce Witolda Lutosławskiego
- Ryszard Daniel Golianek „Polski Żyd”. Toposy romantyczne i stereotypy narodowe w operach „Le Juif polonais” Camille’a Erlangera i „Der polnische Jude” Karela Weisa
- Joanna Gaul Symbolika opery „Cesarz Atlantydy albo odmowa Śmierci” Victora Ullmanna
- Bogumiła Mika Uwagi na temat recepcji muzyki Gustawa Mahlera
- Małgorzata Gamrat Od Kuhlaua do Dusapina, czyli muzyka, narracyjność i znaczenie według Márty Grabócz
- Marcin Krajewski Książka o Griseyu. Uwagi z marginesów