Archiwum indeks numerów / Archive index of the journal volumes
- Res Facta Numer 1 (1967)
- Res Facta Numer 2 (1968)
- Res Facta Numer 3 (1969)
- Res Facta Numer 4 (1970)
- Res Facta Numer 5 (1971)
- Res Facta Numer 6 (1972)
- Res Facta Numer 7 (1973)
- Res Facta Numer 8 (1977)
- Res Facta Numer 9 (1982)
- Res Facta Nova Numer 1 (10) 1994
- Res Facta Nova Numer 2 (11) 1997
- Res Facta Nova Numer 3 (12) 1999
- Res Facta Nova Numer 4 (13) 2001
- Res Facta Nova Numer 5 (14) 2002
- Res Facta Nova Numer 6 (15) 2003
- Res Facta Nova Numer 7 (16) 2004
- Res Facta Nova Numer 8 (17) 2005
- Res Facta Nova Numer 9 (18) 2007
- Res Facta Nova Numer 10 (19) 2008
- Res Facta Nova Numer 11 (20) 2010
- Res Facta Nova Numer 12 (21) 2011
- Res Facta Nova Numer 13 (22) 2012
- Res Facta Nova Numer 14 (23) 2013
- Res Facta Nova Numer 15 (24) 2014
- Res Facta Nova Numer 16 (25) 2015
- Res Facta Nova Numer 17 (26) 2016
- Res Facta Nova Numer 18 (27) 2017
- Res Facta Nova Numer 19 (28) 2018
- Res Facta Nova Numer 20 (29) 2019
- Res Facta Nova Numer 21 (30) 2020
- Res Facta Nova Numer 22 (31) 2021
- Res Facta Nova Numer 23 (32) 2022
- Res Facta Nova Numer 24 (33) 2023
- Res Facta Nova Numer 25 (34) 2024
Archiwum Res Facta / Res Facta Archive
Numer 15 (24) 2014
- Od redakcji
- Pukanie do bram Jumnety słychać wszędzie. Po prapremierze „Qudsji Zaher” Paweł Szymański w rozmowie z Grzegorzem Dąbrowskim, Marcinem Gmysem, Katarzyną Naliwajek-Mazurek i Olgierdem Pisarenką
- Natalia Szwab Wokół muzyki i postawy estetycznej Pawła Szymańskiego
- Katarzyna Naliwajek-Mazurek „Qudsja Zaher” — traktat na styku archeologii, historii i krytyki współczesności
- Aneta Derkowska „Qudsja Zaher” Pawła Szymańskiego jako synteza opery, oratorium i dramatu mówionego
- Violetta Kostka „Dwie etiudy” na fortepian Pawła Szymańskiego. Dwupoziomowość a problem parodii
- Maria Wilczek-Krupa Funkcje muzyki w filmie. Teorie praktyków
- Aleksandra Reimann Zbigniewa Rybczyńskiego świat muzycznych przedstawień
- Anna Igielska Luchino Viscontiego soirée à l’Opéra (Zmysły, 1954)
- Iwona Grodź Zaszyfrowane w dźwiękach… Muzyka w filmach Wojciecha Hasa
- Przemysław Krzywoszyński Gang Olsena w operze: krótka historia pewnej uwertury
- Joanna Subel Techniki multimedialne w muzyce XXI wieku
- Werner Faulstich „All Along the Watchtower” Boba Dylana. O stosunku dzisiejszej liryki do tradycji
- Aleksandra Bliźniuk „Pięć pieśni” do słów Haliny Poświatowskiej w kontekście nurtów stylistycznych w twórczości Tadeusza Bairda
- Michał Bajer U źródeł stereotypu: dramaturgiczna wartość włoskich librett operowych w ocenie paryskich krytyków z lat 1820-1840
- Marta Tabakiernik Wstęp do spektromorfologii
- Piotr Podlipniak Muzyka i język a muzykologia systematyczna. O aktualności perspektywy językowej w badaniach nad muzycznością człowieka
- Maciej Jabłoński Należąc do klanu wyjącego psa… (implikacje muzykologiczne)
- Iwona Lindstedt Ewa Schreiber, „Muzyka i metafora…”
- Aida Michałowska „Natchnienia poety i muzyka żenić się z sobą powinny...”