Archiwum indeks numerów / Archive index of the journal volumes
- Res Facta Numer 1 (1967)
- Res Facta Numer 2 (1968)
- Res Facta Numer 3 (1969)
- Res Facta Numer 4 (1970)
- Res Facta Numer 5 (1971)
- Res Facta Numer 6 (1972)
- Res Facta Numer 7 (1973)
- Res Facta Numer 8 (1977)
- Res Facta Numer 9 (1982)
- Res Facta Nova Numer 1 (10) 1994
- Res Facta Nova Numer 2 (11) 1997
- Res Facta Nova Numer 3 (12) 1999
- Res Facta Nova Numer 4 (13) 2001
- Res Facta Nova Numer 5 (14) 2002
- Res Facta Nova Numer 6 (15) 2003
- Res Facta Nova Numer 7 (16) 2004
- Res Facta Nova Numer 8 (17) 2005
- Res Facta Nova Numer 9 (18) 2007
- Res Facta Nova Numer 10 (19) 2008
- Res Facta Nova Numer 11 (20) 2010
- Res Facta Nova Numer 12 (21) 2011
- Res Facta Nova Numer 13 (22) 2012
- Res Facta Nova Numer 14 (23) 2013
- Res Facta Nova Numer 15 (24) 2014
- Res Facta Nova Numer 16 (25) 2015
- Res Facta Nova Numer 17 (26) 2016
- Res Facta Nova Numer 18 (27) 2017
- Res Facta Nova Numer 19 (28) 2018
- Res Facta Nova Numer 20 (29) 2019
- Res Facta Nova Numer 21 (30) 2020
- Res Facta Nova Numer 22 (31) 2021
- Res Facta Nova Numer 23 (32) 2022
- Res Facta Nova Numer 24 (33) 2023
- Res Facta Nova Numer 25 (34) 2024
Archiwum Res Facta / Res Facta Archive
Numer 6 (15) 2003
- Prace wybrane [Paolo Emilio Carapezzy]
- Maria Antonella Balsano Le terre del compimento
- Ryszard J. Wieczorek Humanizm muzyczny. Z dziejów kłopotliwej hipostazy
- Giuseppe Collisani „Hic sunt leones”: animali e musica nella Sicilia nel Cinque e Seicento
- Anna Tedesco Una sconosciuta raccolta di libretti siciliani a Roma
- Elżbieta Witkowska-Zaremba Niektóre aspekty włoskiej i niemieckiej „ars organica” w pierwszych dekadach XV wieku
- Zbigniew Skowron La musica nel „Cortigliano polacco” di Łukasz Górnicki: un confronto con l'opera di Castiglione
- Zofia Dobrzańska-Fabiańska Tonalne i modalne aspekty „Delli madrigali a cinque voci del Prencipe di Venosa libro sesto” (1611)
- Barbara Przybyszewska-Jarmińska Starania biskupa wrocławskiego Karola Habsburga o pozyskanie włoskich śpiewaków (1621-1622)
- Piotr Poźniak Kanony Andrzeja Chylińskiego, prefekta muzyki w Padwie, na tle „uczonej” muzyki w XVII-wiecznej Polsce
- Anna Szweykowska , Zygmunt M. Szweykowski Modelli italiani nell'opera di Marcin Mielczewski
- Maria Rosaria Adamo „Bella figlia dell'amore…”
- Roberto Pagano Organo e orchestra in Francia, dopo Sedan
- Marcin Gmys Karola Szymanowskiego muzyka sfer. Projekt analizy semantycznej III Symfonii „Pieśń o nocy”
- Piero Violante Il silenzio del profeta
- Helen Geyer Zwischen Traum und Alptraum: Beobachtungen an Benjamin Brittens Liederzykus „Nocturne” op. 60
- Antonino Titone Cose nuove e cose antiche
- Michał Bristiger „Świtu blask na ziemię spływa…”. Uwagi do restytucji polskiego przekładu libretta opery Domenico Scarlattiego „Narciso” (1720)
- C. S. Capeci Libretto Domenico Scarlattiego „Narciso” (przekład Michała Bristigera i Zygmunta Kubiaka)
- Giovanni Giuriati Continuà e transformazioni nei procedimenti esecutivi della tarantella di Montemarano
- Antonino Fiorenza Flamingoes and mustard, or Trough the looking-Glass and what Erik found there
- Amalia Collisani L'idea estetica dei significanti in musica
- Maciej Jabłoński , Marcin Poprawski (Prze)moc metafory
- Jan Stęszewski O dwóch historiach muzyki, które warto rozróżniać. Etnomuzykologiczna i muzykologiczna glosa do koncepcji Fernanda Braudela